Skip to main content

Pusat Pengetahuan, Komunikasi & Teknologi USM Kejuruteraan

Pemenang kajian kepuasan pelanggan PPKT Kej. 2017

image1

PPKT, 23 Januari 2018 – Bagi menghargai pelanggan yang meluangkan masa untuk menjawab Kajian Kepuasan Pelanggan, Pusat Pengetahuan Komunikasi (PPKT) telah menjemput responden pertama yang menjawab Kajian Kepuasan Pelanggan dan pemenang hadiah saguhati untuk menerima hadiah.

Responden pertama yang bertuah ialah Dr. Ho Hann Woei dari Pusat Pengajian Kejuruteraan Aeroangkasa telah memenangi USB-Fan dan pemenang hadiah saguhati Encik Muhammad Zaki Bin Mohd Kasim telah memenangi Tumbler khas PPKT. Sesi fotografi bertempat di Kaunter Perkhidmatan Servisdesk PPKT. Hadiah telah di sampaikan oleh oleh Puan Sharifah Shakila Md Saad selaku Pengerusi Kajian Kepuasan Pelanggan PPKT dan Puan Salina Abdul Samat selaku Ketua bahagian Seksyen Korporat.

image2
Tahniah diucapkan kepada pemenang. Diharap akan lebih ramai lagi responden kepada Kajian Kepuasan Pelanggan PPKT bagi tahun-tahun mendatang.


Penulis: Sharifah Shakila Md.Saad
Foto: Mashithah Md Hasim & Shariza Shaari