ServisDesk@PPKT
ServisDesk@PPKT
![]() |
Merupakan pusat sehenti untuk segala pertanyaan, aduan dan rujukan berkenaan perkhidmatan PPKT. Perkhidmatan ini terbuka kepada semua staf dan pelajar yang berkhidmat dan belajar di USM Kampus Kejuruteraan. Melalui ServisDesk@PPKT semuaurusan tersebut akan diambil tindakan dalam tempoh 5 hari bekerja.
|
Untuk perkhidmatan melalui talian 5333 dan kaunter, ServisDesk@PPKT beroperasi dari Isnin sehingga Jumaat kecuali cuti umum. Waktu beroperasi adalah seperti berikut:
Isnin - Khamis |
8.10 pg – 1.00 ptg |
|
2.00 ptg – 5.10 ptg |
Jumaat |
8.10 pg – 12.15 tghri |
|
2.45 ptg – 5.10 ptg |
Sementara bagi perkhidmatan melalui portal http://servisdesk.eng.usm.my/ppkt dan emel beroperasi 24 jam sehari, 7 hari seminggu.