Skip to main content

Pusat Pengetahuan, Komunikasi & Teknologi USM Kejuruteraan

ServisDesk@PPKT

 ServisDesk@PPKT

 
helpdesk-support

Merupakan pusat sehenti untuk segala pertanyaan, aduan dan rujukan berkenaan perkhidmatan PPKT. Perkhidmatan ini terbuka kepada semua staf dan pelajar yang berkhidmat dan belajar di USM Kampus Kejuruteraan. Melalui ServisDesk@PPKT semuaurusan tersebut akan diambil tindakan dalam tempoh 5 hari bekerja.
Untuk mendapatkan perkhidmatan ini, hubungi kami melalui 4 kaedah berikut:

 

Untuk perkhidmatan melalui talian 5333 dan kaunter, ServisDesk@PPKT beroperasi dari Isnin sehingga Jumaat kecuali cuti umum. Waktu beroperasi adalah seperti berikut: 

Isnin - Khamis

8.10 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 5.10 ptg

Jumaat

8.10 pg – 12.15 tghri

2.45 ptg – 5.10 ptg

Sementara bagi perkhidmatan melalui portal http://servisdesk.eng.usm.my/ppkt dan emel beroperasi 24 jam sehari, 7 hari seminggu.