Sistem ServisDesk
Sistem ServisDesk merupakan sebuah sistem pengurusan pelanggan. Ia amat bersesuaian digunakan di pusat perkhidmatan ataupun jabatan yang mempunyai Kaunter Khidmat Pelanggan serta menjalankann aktiviti Pengurusan Khidmat Pelanggan.
ServisDesk mempunyai 4 modul utama iaitu :
- Sistem Pengurusan Aduan – Helpdesk
- Sistem Pengurusan Permohonan Perkhidmatan – SPO
- Sistem Pengurusan Aset – SPA
- Sistem Indeks Prestasi Staf - IPS
Dengan menggunakan ID dan Katalaluan Campus Online, ServisDesk memberi capaian kepada beberapa peringkat pengguna seperti berikut:
- Pelanggan
- Operator Kaunter Perkhidmatan
- Penyelia PTJ
- Staf PTJ
- Pengurusan
Berminat menggunakan Sistem ServisDesk di tempat anda? Untuk maklumat lanjut atau ingin memohon produk ini, hubungi kami melalui kaedah berikut: