Kajian Kepuasan Pelanggan (PPKT) / Customer Satisfaction Survey (PPKT)
Pelanggan yang dihormati,
Pusat Pengetahuan Komunikasi & Teknologi (PPKT) dari semasa ke semasa mengadakan kaji selidik kepuasan pelanggan bagi mengukur keberkesanan sistem pengurusan kualiti dalam perkhidmatan yang diberikan. Sukacita kami berharap tuan/puan dapat meluangkan sedikit masa untuk menjawab soalan yang disediakan.
Survey kepada kajian kepuasan ini boleh dicapai di alamat http://app.eng.usm.my/css/
Tarikh tutup penyertaan pada 15 Disember 2016.
Terima kasih atas kerjasama tuan/puan.
Dear Customers,
Centre for Knowledge, Communication & Technology (PPKT) from time to time provides customer satisfaction surveys to measure the effectiveness of the quality management system in the service provided. We hope you could spend a little time to answer the following questions.
Further information the survey can be accessed at http://app.eng.usm.my/css/
The survey will be closed at 15 December 2016.
Thank you for your kind cooperation.