Kajian Kepuasan Pelanggan 2019
PPKT, 6 Februari 2020 – Bagi menghargai pelanggan yang meluangkan masa untuk menjawab Kajian Kepuasan Pelanggan, Pusat Pengetahuan Komunikasi (PPKT) telah menjemput responden bertuah yang menjawab Kajian Kepuasan Pelanggan untuk menerima hadiah.
Taklimat Pengisian Borang “Training Needs Analysis” (TNA)
NIBONG TEBAL, 13 DISEMBER 2019 (JUMAAT) - Pusat Pengetahuan Komunikasi & Teknologi (PPKT), Kampus Kejuruteraan telah mengadakan satu taklimat mengenai cara pengisian borang “Training Needs Analysis” TNA bertempat di Makmal Multimedia. Taklimat ini diadakan lanjutan daripada Makmal TNA yang telah dijalankan di Bukit Merah pada 22 - 24 November dan di Cameron Highland pada 29 November 2019 - 1 Disember 2019. Taklimat ini telah disampaikan oleh dua orang fasilitator iaitu Puan Iza Rahayu Binti Abd Rahim dan Encik Mazlifendirizan Bin Md Rejab.
Baca selanjutnya: Taklimat Pengisian Borang “Training Needs Analysis” (TNA)
PERJUMPAAN BERSAMA SAHABATPPKT-PELAJAR BAGI SIDANG AKADEMIK 2019/2020
NIBONG TEBAL, 27 NOVEMBER 2019 (RABU) - Perjumpaan SahabatPPKT-Pelajar bagi Sidang Akademik 2019/2020 telah diadakan di Bilik Mesyuarat, Pusat Pengetahuan, Komunikasi & Teknologi (PPKT) Kampus Kejuruteraan pada jam 9:00 pagi dan dihadiri oleh 12 orang SahabatPPKT-Pelajar mewakili MPP dan MPDJLU .
Baca selanjutnya: PERJUMPAAN BERSAMA SAHABATPPKT-PELAJAR BAGI SIDANG AKADEMIK 2019/2020
PERSIDANGAN ICT4U
SEBERANG JAYA,7 NOVEMBER 2019 (KHAMIS) - Pusat Pengetahuan, Komunikasi & Teknologi Kampus Kejuruteraan (PPKT) ulung kalinya telah mengadakan “Conference On ICT For University (Persidangan ICT4U) pada 5 – 6 November 2019 di The Light Hotel, Seberang Jaya, Pulau Pinang. Persidangan ini bertujuan untuk menghimpun pakar-pakar pengamal ICT dari seluruh Malaysia bagi berkongsi pengalaman atau hasil solusi “Amalan Terbaik” mereka dalam pentadbiran ICT di peringkat universiti di Malaysia.